یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

هدیه روز معلم

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

هدیه روز معلم

۲۷ بازديد
هدیه روز معلم

هدیه روز معلم

هدایای روز معلم یکی از رسوم کهن تقویم ما ایرانیان می باشد. لذا وب سایت امیران تبلیغ با تولیدات محصولات صنایع دستی متنوع، بزرگترین مرجع اینترنتی و تخصصی در این زمینه به شمار می رود.از مزیت های خرید هدیه روز معلم، مباحث فرهنگی، هنری و ترویج اصول اسلامی و دینی می باشد.پس چه بهتر با پایین ترین هزینه و ارزانترین قیمت ها بتوان بهترین هدیه روز معلم را تهیه نمود. تا سرمایه لازم جهت این هدف هدر نرود.
۱۲ اردیبهشت هر سال در کشور عزیزمان، با روز معلم نام گذاری شده است.

هدیه روز معلم

هدیه روز معلم

هدایای روز معلم یکی از رسوم کهن تقویم ما ایرانیان می باشد. لذا وب سایت امیران تبلیغ با تولیدات محصولات صنایع دستی متنوع، بزرگترین مرجع اینترنتی و تخصصی در این زمینه به شمار می رود.از مزیت های خرید هدیه روز معلم، مباحث فرهنگی، هنری و ترویج اصول اسلامی و دینی می باشد.پس چه بهتر با پایین ترین هزینه و ارزانترین قیمت ها بتوان بهترین هدیه روز معلم را تهیه نمود. تا سرمایه لازم جهت این هدف هدر نرود.
۱۲ اردیبهشت هر سال در کشور عزیزمان، با روز معلم نام گذاری شده است.
تماس واحد فروش : ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲

تاریخچه روز معلم

همان طور که می دانید در تاریخ کشور هم مشخص شده در دوازده اردیبهشت یاد اور دو اتفاق بسیار مهم می باشد. یکی از ان موارد قتل عام معلمان در میدان بهارستان تهران در تجمعی اعتراض امیز به سیاست گذاری دولت در سال ۱۳۴۰ شمسی بود. اما سر آغاز این شورش ها تصمیم دولت وقت درباره حقوق معلمان و دبیران بود. در ان دوران معلمان به خیابان ها ریختند و شعارهایی علیه رژیم پهلوی سر دادند و خواهان اصلاح حقوق خود شدند.
در همان روزها قتل های بسیار زیادی اتفاق افتاد و هم زمان با شهید شدن دکتر مطهری دوازهم اریبهشت روز معلم نام گذاری گردید.

 

فروش میناکاری در تهران

روز معلم سال ۹۹

اولین سوالی که مطرح می گردد؟
چه مدل هدایایی جهت خرسندی معلمان عزیز در این روز با شکوه ((۹۹)) می تواند قدر دان اندکی از زحمات این اندیشمندان بزرگ قرار بگیرد ؟
پیشنهاد این گروه تبلیغاتی بر اساس سوابق سال های گذشته (( روز معلم سال ۹۸ و ۹۷ ))، در تولیدات و مشاوره اختصاصی در نوع تهیه و گرد اوری هدایای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی خاص و حتی موارد خدماتی، این است که تماما از صنایع دستی اصفهان خریده و استفاده گردد. مانندتابلو بشقاب میناکاری، تابلو ساعت معرق، ساعت میناکاری، ساعت خاتم کاری و انواع ظروف مس و پرداز در زمینه هدیه روز معلم در سال ۹۹ می تواند بسیار موثر واقع گردد که در کنار تبریک روز معلم و متن ادبی روز معلم بسیار ارزشمند خواهد شد.

یکی از مزیت های خرید از فروشگاه انلاین امیران تبلیغ در قالب صنایع دستی، مرجعی کامل از تمامی هنرهای دستی اصفهان شهر گنبد های فیروزه ای است، که تمامی محصولات همراه با لیست قیمت های بسیار ارزان در دسترس سازمان های اموزش و پرورش و تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی در سال ۹۹ قرار گرفته است.
از دیگر مزیت های خرید از سامانه امیران تبلیغ تولید نمونه های متفاوتی از بسته بندی های به روز و نفیس، همراه با فضایی مناسب جهت حک لوگو و یا نام و متونی ادبی جهت روز معلم قابل اجرا می باشد.

گروه تولیدی صنایع دستی امیران تبلیغ با در دست داشتن بیش از دوازه عدد دستگاه های لیزر و طراحان حرفه ای در جهت تولید تابلوهای معرق با اشعار معروف و حتی متون مذهبی و ایه های مذهبی و سفارشات اختصاصی، اماده همکاری با تمامی نهادهای مرتبط با معلمان عزیز می باشد.جهت مشاوره رایگان در خرید هدیه روز معلم در سال ۹۹ هم اکنون با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

 

روز معلم

خرید هدایای تبلیغاتی مفید روز معلم

در گام اول، خرید همیشه از نظر اصول مهمی مانند نوع کاربردی هدیه در روز معلم, اصالتپ, ماندگاری و ترویج هنر بسیار حائز اهمیت می باشد.در عصر کنونی به دلیل رقابت در بین مدارس دولتی و غیر دولتی و حتی برند سازی مدارس که به صورت بنیادی و گروهی نسبت به پرورش عزیزان کشور زحمات فراوانی می کشند، در همه حال رقابت هایی وجود دارد.
در هنگام خرید روز معلم به یک سری نکات اساسی باید توجه داشت، در زیر به چند مورد مهم اشاره خواهیم نمود :

  • خریدهای اینترنتی با هدف کیفیت و تنوع بالا
  • خرید های روز معلم از تولید کننده های صنایع دستی.
  • دقت در هنگام خریدجهت نفیس بودن هنر دست.
  • جایگاه ویژه و مخصوص بانوان معلم در نوع انتخاب هدیه روز معلم.
  • تفاوت گذاری در نوع انتخاب هدیه روز معلم بانوان و آقایان.
  • هدیه روز معلم در شرایط کنونی اقتصاد مقرون به صرفه و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد.
  • یک مدل هدیه کادویی روز معلم بایستی خاص، مفید و خلاقانه انتخاب گردد.
  • هدایای تبلیغاتی مدیران با معلمان در پله های متفاوت تهیه گردند.

بهترین هدیه بانوان در روز معلم

در همین سامانه اینترنتی روز معلم را به تمامی بانوان زحمت کش در پرورش و به ثمر نشستن خلاقیت های بشریت تبریک عرض می نماییم. قشری بسیار قابل احترام و جایگاه بزرگ در ارزش گذاری روز معلم که متاسفانه همیشه در تبلیغات اختصاصی و نوع محصول و یا ارائه خدمات تبلیغاتی که در حوزه شخصیت معلمان بانو در سراسر کشور باید در نظر گرفته شود، کوتاهی شده و با هدر دادن سرمایه های پولی هدایای بسیار کم ارزش به بانوان تعلق می گیرد.از نمونه های تزئینی هدیه روز معلم برای معلم زن می توان از تنوع بالای سیصد مدل از قاب های دیوار کوب و تلفیق با هنر میناکاری و معرق رنگی در قالب های لوکس و همچنین انواع ظروف تزییناتی شامل شیرینی خوری میناکاری، گلدان مس و پرداز و دیگر نمونه های صنایع دستی با تنوع بالا که تمامی ان ها در وبسایت امیران تبلیغ به نمایش گذاشته شده است.

این گروه تولیدی به دلیل سوابق همکاری بسیار زیاد با اموزش و پرورش استان اصفهان و همچنین اداره کل مدارس استثنایی و مشاوره مفید در ارتباط با اثر گذاری موثر در انتخاب نوع هدیه روز معلم و مجزا نمودن هدیه روز معلم برای خانم و کادو روز معلم مردانه از دیگر هدایای تبلیغاتی کاملا مجزا طراحی و تولید شده است.پیشنهاد ما در ظروف صنایع دستی میناکاری همچون انواع گلدان میناکاری ، شکلات خوری و قندان های میناکاری و دیگر محصولات صنایع دستی مانند شیرینی خوری مس و پرداز از جمله لوکس ترین هدایای مفید در روز با شکوه معلم، نمونه ای خلاقانه جهت هدایای اختصاصی به بانوان گرامی می باشد.

 

ست جاخودکاری، سرکلیدی و خودکار خاتم p12

بهترین هدیه روز معلم مخصوص بانوان چیست ؟

همه ساله این سوال در ذهن مدیران اموزش و پرورش و حتی مدیران مدارس خطور می کند، که چه مدل هدیه ای مناسبترین و کاربردی ترین هدیه روز معلم در خصوص بانوان می تواند باشد.در شخصیت تمام معلمان بانو می باشند که در درجه اول باشکوه ترین مراسم قدر دانی از زحمات انها برگزار گردد و در همین حین از نمونه های صنایع دستی به عنوان مهمترین گزینه انتخاب نمایند.هر چند روز معلم، روزی بابت قدر دانی از زحمات اموزشی دبیران بانو می باشد، می توان با یک هدیه ساده و ارزان هم انها را غافلگیر نمود، اما ما در این مقاله و در وبسایت امیران تبلیغ کلکسیونی جذاب را به معلمان عزیز جهت این روز با شکوه پیشنهاد می نمایم.

خرید اینترنتی هدیه روز معلم

از نمونه های هدایای روز معلم مخصوص بانوان و دبیران محترم تابلو های دیوار کوب تلفیقی از سه هنر دست شامل گلدان فیروزه کوبی، گل های نقره و قاب خاتم و دیوار کوب همراه با زمینه پارچه های جیر سرمه ای می باشند.تابلوها در سایزهای متفاوت و با اشکال هندسی مربعی و لوزی بر روی دیوار نصب می گردند.این مدل هدایای روز معلم همراه با بسته بندی های نفیس و یادداشت هایی به مناسبت این روز می توان یک مدل هدایای مفید واقع شود.قاب بشقاب میناکاری با زیر ساخت معرق رنگی از دیگر نمونه هایی از هنرهای دستی به شمار می روند که فوق العاده ابتکاری و خلاقانه طراحی و تولید شده و با ارزان ترین قیمت ها می توان شیک ترین مدل هدایای روز معلم را تهیه نمود.تندیس های میناکاری با تنوع بیش از سی مدل متنوع از دیگر نمونه های هدایای روز معلم بانوان توصیه می گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.