یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تابلو معرق مس

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

تابلو معرق مس

۴۰ بازديد
تابلو معرق مس یکی دیگر از هنرهای صنایع دستی است که در آن ترکیب هنر قاب خاتم، طرحی از هدایای تبلیغاتی خاص در مدل تابلو برجسته مسی می باشد. جهت مشاهده و خرید تابلو های معرق مس در تهران به فروشگاه آنلاین امیران تبلیغ مراجعه فرمایید. آغاز تاریخچه ساختن تابلو معرق مسی به قرن ششم هجری در دوران سلجوقیان باز می گردد.

تابلو معرق مس

تابلو معرق مس یکی دیگر از هنرهای صنایع دستی است که در آن ترکیب هنر قاب خاتم، طرحی از هدایای تبلیغاتی خاص در مدل تابلو برجسته مسی می باشد. جهت مشاهده و خرید تابلو های معرق مس در تهران به فروشگاه آنلاین امیران تبلیغ مراجعه فرمایید. آغاز تاریخچه ساختن تابلو معرق مسی به قرن ششم هجری در دوران سلجوقیان باز می گردد.

اما در قرن های هشتم و نهم این مدل از هنر دستی بسیار متداول تر شد و رونق بیشتری پیدا کرد.در ساخت تابلو معرق مس هزینه هایی کمتر از تابلو معرق کاشی استفاده می گردد. چرا که یک فرایند پر هزینه به نام کوره پزی را ندارد. در تابلو کاشی معرق پس از کشیدن نقاشی و لعاب کاری ، فرایند اخر کوره پزی باعث از بین رفتن مقدار بسیار زیادی از کاشی ها می گردید. در ان دوران شهرهایی مانند اصفهان، سمرقند، یزد و تبریز این مدل از صنایع دستی رونق بیشتری در ساخت و تولید داشت.

هنر برش کاری با دست در ورق های مس را معرق مسی می گویند. لازم به ذکر است هنر معرق مس می تواند به صورت چند تکه یا یک قطعه کامل تولید گردند.لذا به دو صورت تهیه می گردند.تابلو معرق طرح مسی بر اساس نوع کاری که بر روی ان انجام می گردد به پنج دسته تقسیم می گردند.معرق کم برجسته ، معرق نیمه برجسته ، معرق کامل برجسته و معرق قلمزنی بر روی مس.

فرایند تولید تابلو معرق مس

در ابتدا به معرفی ابزار کارهای این هنر دستی می پردازیم :

  •  مغار یکی از مهم ترین ابزارهای برش کاری کناره های مس می باشد. انواع مغارها از نظر کاربد استفاده بسیار متنوع می باشند. برخی از انها شامل : مغار صاف یا تخت، مغار کبریتی، مغار نیمه باز و مغار گلویی و …می باشد.
  •  سوهان : ابزاری بابت سابیدن کناره های مس به جهت صاف و یکنواخت شدن لبه های کار برای زیبایی بهتر مورد استفاده قرار می گیرد. انواع سوهان های معرق مسی شامل سوهان دو سر کج ، سوهان دو سر صاف ، سوهان سه پهلوی سه گوشه دار ، سوهان سه پهلوی صاف ، سوهان نیم گرد و سوهان گرد می باشند. اما اساسی ترین متریال مورد استفاده، ورق مس می باشد.

 

 

 

تابلو معرق مس سوره حمد کد MM-1

22

تابلو برجسته مسی

امروزه خرید به شکل های متفاوتی انجام می پذیرد، “سنتی، خرید های انلاین یا مدرن”. اما هر شکلی از خرید مستلزم شناخت کاربردی از زیبا و خاص بودن یک اثر هنری مانند تابلو برجسته مسی می باشد. تابلو برجسته مسی معمولا برای هدیه دادن در مناسبت هایی مانند روز معلم، روز پرستار، روز پزشک و . . . بسیاری دیگر از مناسبت ها مورد استقبال فراوانی قرار می گیرند.یکی از مزیت های خرید از فروشگاه صنایع دستی انلاین، دارا بودن لیست قیمت هایی مشخص شده بر اساس نظارت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی می باشد.

مزیت خرید تابلو معرق مسی به عنوان یک مدل کادو شیک در چیست ؟ اثر هنری دست و ارزش ریالی ان با گذر زمان و تزئینی بودن به صورت دیوارکوب از جمله مزیت این شکل از صنایع دستی می باشد.

تابلو معرق مس آیت الکرسی

آیت الکرسی نام یک آیه از قران کریم می باشد که خواندن ان از عقیده و نظر ما مسلمانان بسیار ثواب داشته به طوری که شخص را از بلایا دور نگه می دارد. بیشتر شیعیان ایت الکرسی را در نماز وحشت می خوانند.چرا امتیاز این ایه نسبت به دیگر ایات مفسران را به تحقیقات بیشتر مجبور داشته است؟
شهرت ایه ۲۵۵ در سوره مبارکه بقره و تشبیه به ایت الکرسی به دوران صدر اسلام باز می گردد.تجسم رابطه خداوند با افریدگانش به ویژه انسان و نشان این ترسیم در ایت الکرسی موجب امتیاز در تفسیر این ایه شده است.

در حدیثی از پیامبر اسلام ، محمد ( ص )، خطاب به علی ابن ابیطالب (ع) چنین امده است : یا علی ، این ایه را به فرزندان ، همسایگان و همگان بیاموز چرا که این ایه از تمام ایات نازل شده با عظمت تر است.اما با ورود ایه های شریفه قران در قالب تابلو های دیواری و انواع دیوارکوب ها، بیشتر هنرمندان در حوزه ساخت تابلوهای مسی را بر ان داشت تا دست به نو اوری هایی در این زمینه بزنند.

چرا بیشتر تولید کنندگان صنایع دستی، تابلو معرق مس آیت الکرسی را تولید میکنند ؟
از جمله مهمترین عامل در ترکیب ایت الکرسی با هنر معرق مس ، احادیث و فضیلت های بی شماری است که در توصیف این ایه شریف بیان شده است.

تابلو معرق مس آیت الکرسی ، هدایای تبلیغاتی ارزان :

به دلیل وجود معادن بی شمار فلز مس در ایران، که به عنوان اساسی ترین متریال در ساخت تابلو معرق مس ایت الکرسی مورد استفاده قرار می گیرد؛ ساخت این شکل از قاب ها نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی بسیار ارزان تر تمام می گردند.

نقش بسته بندی این تابلو معرق مس چه کمکی در بازاریابی و فروش این محصول می نماید؟
در عصر کنونی به بسته بندی محصولات صنایع دستی بسیار زیاد اهمیت داده می شود. به طوری که بسیاری از بنگاه های اقتصادی “فروش محصولات فرهنگی ” چنانچه بسته بندی این شکل از محصولات به صورت ضعیف و با طراحی های ابتدایی و سنتی انجام پذیرند؛ تحت هیچ شرایطی زیر بار خرید این مدل از تابلو های هنری نخواهند رفت.چنان چه مسلم است، بر اساس بازاریابی های انجام گرفته هر چه شکل،مدل و طراحی گرافیکی در بسته بندی تابلو معرق مس ایت الکرسی به شکل های مدرن و نفیس تولید گردند با صد در صد تضمین در بازار های عمده فروشی موفق تر خواهند بود.
اما یکی از تکنیک های بسته بندی لوکس در تابلوهای معرق مسی نشان از شکل جنس داخل بسته بندی و طراحی بیرونی ان به شیوه ای خلاقانه می باشد.

تابلو معرق مس وان یکاد کد MM-2

تابلو معرق مس اصفهان

ابتدا طرح مورد نظر( به فرض فونت نگارش ایه و ان یکاد . . . ) را با بستن ورق مسی به گیره کار، شروع به برش دادن می کنیم. پس از برش، لبه های قطعات را با سوهان صیقل داده تا لبه های کار به صورت کاملا صاف گردند.بزرگترین مرجع در طراحی و ساخت تابلوهای معرق مس، شهر گنبدهای فیروزه ای “اصفهان” می باشد. در این شهر با وجود بیش از ۳۰۰ کارگاه تولیدی و بیش از ۸۰ کارگاه اموزشی طراحی و ساخت تابلو معرق مس، یکی از بزرگترین مراکز تولید این مدل از هنر صنایع دستی می باشد.

چرا اصفهان به عنوان بزرگترین منبع تولید و اموزش تابلو معرق مس به شمار می رود ؟
به دلیل تولید انبوه دیگر شکل های صنایع دستی مانند هنر خاتم کاری، که با ترکیب قاب های خاتم و معرق مس هنری تلفیقی بسیار جذاب تولید می گردد.هنرهای دستی تابلوهای معرق در اصفهان بیشتر با قاب های خاتم تولید می گردند. البته ناگفته نماند برخی از مشتریان به دلیل پایین تر امدن قیمت ها از قاب های پی وی سی در قاب کردن معرق مس استفاده می نمایند. این مدل کار، شکلی نیمه از صنایع دستی به خود می گیرد.

نقش خانم ها در طراحی، تولید و فعالیت های تابلو معرق مسی در اصفهان تا چه اندازه مثمر ثمر بوده است ؟
ورود معرق مس به اموزشگاه های فنی و حرفه ای باعث گردیده بسیاری از زنان به اموزش های حرفه ای در ساخت این گونه صنایع دستی روی اورده و شکلی جدید از مشاغل خانگی و کمکی جهت کسب و کار مفید قرار بگیرد. و در حال حاضر بهترین طراحان گل و مرغ در اصفهان را خانم ها تشکیل می دهند.

خرید تابلو معرق مسی

یکی از مقوله های خرید همیشه تصمیم گیری درست و صحیح از نظر کاربردی و مفید بودن یک محصول و یا کادو و هدایای تبلیغاتی می باشد. لذا خرید در عین مقرون به صرفه بودن الزاما بایستی از کیفیت بسیار ایده الی نیز برخوردار باشد.

لیست قیمت تابلو معرق مسی تا چه اندازه در فروش تابلو معرق مسی مفید می باشد ؟
اول ارزیابی مشتری در ذهن خود به سبب انتخاب بر اساس مقدار پولی که در نظر دارد برای تهیه این محصول، دوم ارزش گذاری به مشتری و اعتماد به نفس در خرید و مهمتر از همه اعتماد سازی در بازار خرید.

تابلو معرق مس وان یکاد

این سبک از قاب ها در سایز ها و اندازه های متفاوتی تولید می گردند. این محصول در ردیف پرفروش ترین مدل از هدایای تبلیغاتی ارزان در تهران به شمار می اید. مورد استفاده این طرح از تابلوها بیشتر در نمایشگاه های بین المللی قران و عترت، کتاب و هدایای مخصوص روز معلم و پرستار مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه می توان تابلو معرق مس وان یکاد را به بالاترین حد ممکن فروخت ؟
ارتباط مفید بر قرار کردن با مشتریان به جهت نوع نیاز مشتری در انتخاب تابلو و ان یکاد به عنوان زیباترین هدیه تبلیغاتی و همچنین ارائه پاسخی صحیح به مطالبات مشتری اهمیت زیادی دارد . در بیشتر موارد باید به سخنان مشتریان گوش فرا داد چرا که ما تا زمانی که نیاز ان ها را متوجه نشویم. هیچ گاه نمی توانیم مشاوره خوبی ارائه دهیم.

تابلو معرق مس وان یکاد کد MM-3

تابلو معرق مس بسم الله

از جمله هدایای تبلیغاتی لوکس که ترکیبی از صنایع دستی سنتی و مدرن ، همراه با بسته بندی نفیس با دست نوشته هایی متفاوت بهترین شکل از سفارش تابلو معرق را به خود اختصاص داده است.
ایا اموزش و یاد گیری در مهارت تولید تابلو معرق مس بسم الله می تواند به عنوان کسب و کاری مطمئن در امد زایی داشته باشد ؟
به دلایلی که در این مقاله اشاره می گردد جواب مثبت است. در درجه اول به دلیل ارزان قیمت و در دسترس بودن مواد اولیه در زیر ساخت این مدل از تابلوها امنیت خاطر را برای دوست داران این رشته از هنر اسان می نماید.” پس سرمایه های کلان نیاز ندارد”.از نظر خریدارن عمده تابلو معرق مس بسم الله بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بسته بندی لاکچری چه میزان در فروش تابلو معرق مس بسم الله می تواند تاثیر داشته باشد ؟
با توجه به استقبال بی شمار سازمان ها در تهیه نوعی جدید از هدایای تبلیغاتی بسیاری از سازندگان تابلوهای مسی یکی از اهداف دراز مدت خود را صرف طراحی و ساخت شیک ترین مدل از بسته بندی هایی نوین نمودند. لذا این مدل از تابلو ها “تابلو معرق مس بسم الله ” نیز این قاعده مستثنی نبوده و با زیباترین شکل ممکن در بسته بندی های بی نظیر روانه بازار گردیده اند.

فروش تابلو های معرق مسی

پنج تکنیک اساسی در فروش محصولات فرهنگی تابلو های مسی بسم الله :

  1. گام اول : مهارت های فردی و شخصیتی خود را در فرمول فروش بالا ببرید.
  2. گام دوم : دانش خود را در کسب اطلاعات مربوط به فروش به حداکثر برسانید.
  3. گام سوم : شیوه مذاکره کردن با مشتریان را یاد بگیرید.
  4. گام چهارم : بازار فروش محصولات “تابلو معرق مس بسم الله” را به خوبی بشناسید.
  5. گام پنجم : در دوره های تخصصی و اموزش معرق کاری، حتما اموزش ببینید.

در این شرایط است که شما تنها کسی هستید که احساس میکنید تمامی مهارت های لازم جهت بهترین فروش محصولات فرهنگی از جمله تابلو معرق مس را در بازار کسب نموده اید.
جهت مشاوره رایگان در آموزش تابلو معرق مسی هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید.

چگون می توان استراژی خرید تابلو معرق مسی را افزایش داد ؟

با بازاریابی مدرن و قیمت گذاری بر روی محصولات یکی از تکنیک های اصولی در افزایش خرید می باشد. شناخت نقاط قوت در بازار و همچنین ارزیابی رقابت در کار معرفی و توسعه بازار تماما راه حل هایی جهت رسیدن به ان هدف به شمار می اید. ایجاد روابط بلند مدت با خریداران، راه کاری جدید در ارائه کالاها می باشد.

بازاریابی دیجیتالی تا چه اندازه می تواند در خرید تابلو معرق مسی کمک شایانی کند ؟

به دلیل ان که صنایع دستی هر شهر مختص همان منطقه می باشد و به ندرت می توان همتای ان را در کارگاه های دیگر شهرها پیدا نمود. لذا ارائه این محصولات بر روی رسانه ای دیجیتال بر روی خطوط اینترنتی بزرگترین مرجع بازاریابی و شناخت در دیگر نقاط داخلی کشور و حتی برون مرزی به شمار می اید.

خواص عرق رازیانه

1-بهبود زخم ها

عرق رازیانه ترکیبات خاصی دارد که موجب خاصیت ضدعفونی کننده ی آن میشود. با توجه این خصوصیت، روغن رازیانه از عفونی شدن زخم ها جلوگیری میکند. همچنین از عفونی شدن بریدگی ها، بخصوص پس از عملهای جراحی، سزارین و دیگر زخم های جدی جلوگیری میکند.

2-بهبود اسپاسم

اسپاسم انقباض و گرفتگی غیرارادی و غیرطبیعی در دستگاه تنفس، روده، ماهیچه ها یا اعصاب هستند که موجب سرفه ی مداوم، سکسکه، درد حاد و… میشود. عرق رازیانه موجب آرامش اعصاب، عضلات، روده و سیستم تنفسی میشود و حملات اسپاسمودی را آرام میکند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.