شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

روز پزشک

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

روز پزشک

۲۸ بازديد
روز جهانی پزشک در کشور های متفاوت در روزهایی متناسب با دانشمندان بزرگ و اساتید برجسته پزشکی هر کشور تاریخ و عنوان اختصاصی خود را دارد. به عنوان نمونه در ایالت متحده امریکا روز ۳۰ مارچ روز بزرگداشت و ملی پزشک معرفی شده است. اما در کشور عزیز ما ایران به پاس بزرگداشت حکیم و دانشمند بزرگ ایرانی ابو علی سینا و ارج نهادن به قشر پزشکی در ۳۰ شهریور هر سال روز پزشک نام گذاری شده است. وابسته بودن هر منطقه ای از ایران به کلینک های تخصصی و بیمارستان ها و مراکز درمانی، بهداشتی و ضمن این نکته با وجود دانشگاه ها جهت پرورش دانشجویان در رشته پزشکی در تمامی طول سال همایش ها و سمینارهایی در بین اندیشمندان این شاخه از علم برگزار می گردد.

روز پزشک

روز پزشک

روز پزشک

 

روز جهانی پزشک

روز جهانی پزشک در کشور های متفاوت در روزهایی متناسب با دانشمندان بزرگ و اساتید برجسته پزشکی هر کشور تاریخ و عنوان اختصاصی خود را دارد. به عنوان نمونه در ایالت متحده امریکا روز ۳۰ مارچ روز بزرگداشت و ملی پزشک معرفی شده است. اما در کشور عزیز ما ایران به پاس بزرگداشت حکیم و دانشمند بزرگ ایرانی ابو علی سینا و ارج نهادن به قشر پزشکی در ۳۰ شهریور هر سال روز پزشک نام گذاری شده است. وابسته بودن هر منطقه ای از ایران به کلینک های تخصصی و بیمارستان ها و مراکز درمانی، بهداشتی و ضمن این نکته با وجود دانشگاه ها جهت پرورش دانشجویان در رشته پزشکی در تمامی طول سال همایش ها و سمینارهایی در بین اندیشمندان این شاخه از علم برگزار می گردد.

در این بین جهت تجلیل از زحمات پزشکان نیازمند یک سری از هدایای تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد، جهت هدیه برای خانم های پزشک و هدیه به پزشک مرد پیشنهاداتی ارائه می گردد. ۳۹ پیشنهاد ویژه جهت خرید خاص ترین و بهترین هدیه برای روز پزشک ؟ شناختن و پیشنهاد در خرید بهترین هدیه روز پزشک راه گشای اصلی در انتخاب درست و هدر نرفتن بودجه است. به دلیل بالا بودم مقام پزشک اختصاص دادن یک روز با نام پزشک بسیار تحسین بر انگیز است. در این مقاله سعی شده درباره بهترین هدیه روز پزشک و پیشنهادات سایت صنایع دستی امیران تبلیغ در بهترین خرید کادو جهت روز پزشک ارائه گردد. همان گونه که اشاره شد؛ نام گذاری روز پزشک الهام گرفته از میلاد بزرگ اسطوره پزشکی ایران ابو علی سینا است.

ست هدایای تبلیغاتی شربت خوری کد GS-03

22

روز پزشک سال ۹۹

در سال ۹۹ به دلیل نوسانات بالای عرض بسیاری از هدایای تبیلغاتی وارداتی همچون انواع << پاور بانک ها ، ست های مدیریتی دیجیتال ، خودکار و . . . >>. بسیاری از مراکز بهداشت و درمانی به دنبال هدایای تبلیغاتی تولید داخل می باشند.

۶ پیشنهاد طلایی و جذاب هدایای تبلیغاتی ویژه روز پزشک سال ۹۹

  1.  انواع گلدان میناکاری ۱۶ سانت همراه با جعبه جیر، جعبه چوبی و ترمه
  2. هدایای تبلیغاتی بشقاب میناکاری ۲۰ سانتی همراه با لوکس ترین بسته بندی ترمه
  3.  تندیس های گلدان میناکاری و مس و پرداز
  4. قاب بشقاب میناکاری ۲۵ سانتی متر
  5. انواع گلدان فیروزه کوبی و تندیس قندان فیروزه کوب

هدایای ویژه و لاکچری روز پزشک سال ۹۹ با محصولات جدید تابلو های قلم زنی با قلم اساتید اصفهان

این مدل هدایای تبلیغاتی تماما” قابلیت نصب پلاک تبلیغاتی با انواع متن ادبی ویژه روز پزشک ، حک لوگو بیمارستان و نام تجاری بر روی محصولات و بسته بندی ان ها را دارد.

هدایای تبلیغاتی تندیس های گلدان میناکاری تولید شده بر اساس روز پزشک در تقویم ۹۹

هدایای اختصاصی و خاص جهت روز جهانی پزشکان زن

  •  ساخت گلدان میناکاری بر اساس تاریخ روز پزشک
  •  ست های مدیریتی همراه با پلاک های تبریک روز پزشک سال ۹۹
  • هدایای تبلیغاتی روز پزشک
  •  ساخت کادوهایی متفاوت برای هدیه دادن در روز پزشک
  •  پیشنهاد خرید هدیه برای صاحبان یک روز خاص

 

ست شکلات خوری مسی و گلدان الماس تراش کد GS-06

روز پزشک چه روزی است؟

پزشکی نوعی تخصص علمی است که تمامی بشریت به ان نیاز دارند. در این بین پس از پایان تحصیلات علمی متعهد و سوگند یاد می کنند. که به نجات بشریت کمک های شایانی کنند. یک پزشک متعهد علاوه بر تخصص های علم پزشکی که امروزه به صورت تخصصی تحصیل می گردد. باید شامل مواردی از جمله صبر و شکیبایی، مهارت های راز داری، ارتباط های جمعی و… بیانگر شخصیت برجسته و والای این قشر مدافعان سلامت است. در کشور ایران در روز سوم اوت مصادف با اول شهریور همگام با میلاد بو علی سینا روز پزشک نامیدند.

صنایع دستی قاب بشقاب میناکاری لاکچری ترین هدیه تبلیغاتی روز پزشک

تابلو بشقاب میناکاری ۱۶ سانتی با ابعاد قاب ۲۲*۲۲ سانتی متری و جذاب ترین شکل بسته بندی جعبه های مقوایی و هارد باکس همراه با حک و نام پزشک و انواع مناسبت ها در داخل قاب و تابلو ارزان ترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک است.

۳۲ مدل تندیس گلدان میناکاری هدایای تبلیغاتی خاص و مفید انحصاری روز پزشک
تندیس صنایع دستی با تمامی گلدان های هنر در دو سایز گلدانی ۱۶ و ۲۰ سانت قابل تولید هستند. این سبک محصولات تبلیغاتی در روز پزشک بسیار پر فروش است. روز پزشک روزی خواهد بود که با زیباترین هدیه از جنس گلدان میناکاری و تندیس های صنایع دستی به عنوان کمی از تلاش های کادر پزشکی در همایش ها با تمام قدرت روز پزشک را تبریک گفت.

نمونه ای از بهترین پیشنهادات در خرید هدایای تبلیغاتی ویژه در روز پزشک

صنایع دستی اصفهان با تنوعی بالا و با وجود تعداد ۵۵۰۰ عدد کارگاه تولیدی در تامین هدایای تبلیغاتی در روز بزرگداشت پزشک در سال ۹۹ اقدام به فروش های ویژه در خریدهای عمده انجام داده است.اما نمونه ای از پیشنهادات هدایای روز پزشک شامل انواع ظروف میناکاری، ظروف صنایع دستی فیروزه کوبی، تندیس گلدان میناکاری و مس و پرداز، تابلو بشقاب میناکاری اصفهان، تابلو قلم اصفهان می توان نام برد. یک پیشنهاد فوق العاده جهت حک متون ادبی بر روی پلاک های مسی بابت تقدیر از پزشکان در روز پزشک به واسطه هنر قلم زنی اصفهان و همچنین کشیدن چهره پزشک بر روی بشقاب میناکاری با قطر ۳۰ و ۳۵ سانت توسط اساتید نقاشی و امضاء هنرمندان است. البته این سبک هدایای تبلیغاتی اختصاصی شمرده می شود که همراه با جدیدترین متد بسته بندی تولید می گردد.

 

روز بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک

 

روز بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک

ابو علی حسین بن عبدالله بن حسین بن علی بن سینا معروف به شیخ الرئیس از علمای ایران زمین است. بسیاری از نوشته های باز مانده از اثار این فرهیخته و بزرگ تا سالیان متوالی در دانشگاه های پزشکی اروپا تدریس می شد.

صنایع دستی مس و پرداز اصفهان لاکچری ترین هدایای تبلیغاتی در روز بزرگداشت ابو علی سینا

انواع تندیس گلدان مس و پرداز ۱۶ و ۲۰ سانتی متر در ۳۶ طرح، تندیس چوبی و فضای کافی جهت نوشتن متن های تبریک روز پزشک، خاص ترین هدایای تبلیغاتی این روز است.

تابلو قلمزنی مس مناسب ترین هدیه تبلیغاتی روز پزشک

تابلو های قلم زنی از نظر هنر صنایع دستی و به موازات ان لیست قیمت گذاری به ۴ سبک طلایی تقسیم می گردد:

  1.  تابلو قلمزنی برجسته با بسته بندی مقوایی و حک نام پزشک در کنار امضاء استاد کار و یا حکاکی شکل صورت پزشک به عنوان الگوی مناسب جهت قلم زنی به عنوان ناب ترین هدیه تبلیغاتی ارزشمند با هنر دست است.
  2.  یکی از هدایای تبلیغاتی لاکچری و کاربردی هدیه ویژه روز پزشک تابلوهای قلم زنی با پلاک مسی است. تابلوهای قلمزنی مسی در ابعاد متفاوتی در بیش از ۶۹ مدل جذاب از طبیعت و پرندگان با قلم اساتید اصفهانی زده می شوند. جذابیت تابلو قلمزنی به دلیل تلفیق دو هنر قاب خاتم کاری ترنج و هنر قلم زنی می تواند یادگاری از زحمات بی نهایت و قدردانی از تلاش های بدون وقفه دلیلی بر انتخاب یک هدیه اختصاصی روز پزشک سال ۹۹ خواهد بود.

گلدان فیروزه کوبی ۱۶ سانتی بهترین هدیه ویژه روز بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک

گلدان های فیروزه کوبی به دلیل نصب و چسباندن سنگ هایی قیمتی و گرانبها است. می تواند نوعی احساس ارامش بخش در محیط مطب پزشکان ایجاد کند. تندیس گلدان فیروزه کوبی در مناسبت های روز بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک در سال ۹۹ با نصب پلاک های هدیه، از جدید ترین نمونه هدایای اختصاصی روز پزشک است.

خرید اینترنتی هدایای ویژه به مناسبت بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک

خرید اینترنتی گلدان های میناکاری، ظروف میناکاری و تندیس های صنایع دستی برای تمامی اقشار در سراسر ایران جهت برگزاری زیباترین همایش های بزرگداشت روز پزشک با راحترین شکل ممکن امکان پذیر است. فروش عمده و سفارش های اختصاصی جهت خرید بشقاب های میناکاری با حک لوگو مراکز بهداشتی و درمانی با قابلیت چاپ های رنگی همراه با نام و رشته و تخصص پزشکان مناسب ترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی روز پزشک خواهد بود. خرید اینترنتی از سایت امیران تبلیغ با بسته بندی های جعبه های سنتی << ترمه ، قلمکار ، چوب ، جعبه جیر و مخمل >> در خرید های عمده بیش از ۳۰ درصد تخفیف های ویژه برخوردار شوید. از مزیت های خرید اینترنتی هدایای روز پزشک ارسال رایگان توسط تیم فروشگاهی سایت امیران تبلیغ در محل کار و سازمان ها است.

خرید اینترنتی هدایای تخصصی روز پزشک انتخاب ها بسیار گسترده تر و دقیق تر انجام می پذیرد و همچنین استعلام قیمت هایی به نسبت دقیق تر به دست خواهد امد. در عین این نکته که خریدهای اینترنتی بسیار خاص و جذاب است. فضای فروش صنایع دستی گلدان میناکاری و بشقاب میناکاری و دیگر صنایع دستی فضایی با رقابت بالا و تنوع فوق العاده ای برخوردار است. که این امکان را به خریدار عمده می دهد تا با صبر و شکیبایی بهترین انتخاب را بابت روز پزشک زن و مرد انجام دهد.

۳۹ پیشنهاد هدایای تبلیغاتی ویژه پزشک زن

در عصر کنونی یکی از پر مشغله ترین شغل های جامعه، حرفه تخصصی پزشکی و کادر درمانی است. لذا در جهت پاسخگویی به اندکی از زحمات و قدردانی از پزشکان زن پر تلاش کشور انتخاب شایسته ای در بین هدایای ویژه این قشر، که تعداد بسیار زیاد ان ها را پزشکان زن تشکیل می دهند. لذا در بسیاری از سمینارها از جمله روز پزشک پیشنهاد ها و هدف های هدیه مخصوص پزشک زن بایستی با سلیقه های متفاوت تری نسبت به پزشکان مرد انتخاب گردد. سایت فروشگاهی صنایع دستی اصفهان امیران بزرگترین مرجع در مشاوره های تخصصی، ویژه هدایای روز پزشک مخصوص بانوان و کاملا” رایگان و با بیش از ۱۵۰۰ مدل پیشنهاد محصولات متنوع و خاص جهت ارائه به مراسم قدردانی از پزشکان زن بهترین گزینه هدیه تبلیغاتی را ارائه می نماید.

نکاتی طلایی و مهم در انتخاب و خرید هدایای ویژه و مخصوص روز پزشک زن
  1.  نوع و جنس هدیه پزشک زن الزاما” باید کاربردی، خاص و منحصر به فرد باشد.
  2.  هدیه تبلیغاتی روز پزشک بانوان، یادآوری از میراث کهن و سنتی ایران زمین باشد.
  3. نوع هدیه تبلیغاتی الزاما” ، ماندگار، گرانبها و ارزشمند ( از نظر هنری ) و ترویجی از هنر و فرهنگ ایران زمین باشد.
  4. هدیه تبلیغاتی ویژه روز پزشک باید در منازل و مطب های پزشک های خانم، جلوه ای از زیبایی و هنر فاخر به چشم بخورد.
  5.  یک هدیه ویژه بانوان بایستی نمادی از تاریخ بشریت در ان به نمایش گذاشته شود.

برخی از هدایای ویژه مخصوص پزشک زن در روز بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک

  1. سرویس چای خوری فیروزه کوبی و میناکاری
  2.  انواع شکلات خوری صنایع دستی از قبیل شکلات خوری (( مس و پرداز ، مس و الماس تراش ، مس و خاتم ، خاتم کاری و شکلات خوری فیروزه کوبی ))
  3.  ساعت های دیواری میناکاری، خاتم کاری در ۵ طرح و ۶۹ مدل متفاوت در طرح های طلایی و هنر لوکس و بی نظیر میناکاری
  4.  ساعت های چوبی دایره ای همراه با حک متن مصادف با روز پزشک در صفحه ساعت میناکاری و چوبی در ۴ سایز با ۲۵ طرح ویژه با حک نام پزشک و رشته تخصص و فوق تخصص با طرح هایی از بانوان برجسته و موفق
  5.  قاب بشقاب میناکاری ۱۶ سانتی متر همراه با بسته بندی چوبی، جیر و مخمل
  6. ساعت های حجمی و دیواری از جنس صنایع دستی نقرهدای گزینه ای لوکس و بی نظیر از هنر قلم اساتید برجسته نصف جهان

 

پزشکان نام آور ایرانی

 

زندگی نامه پزشکان نام اور معاصر

یکی از بزرگان علم نوین پزشکی در شاخه بیهوشی پرفسور دکتر یحی عدل، که به نام پدر علم بیهوشی ایران نام گرفته است. این پزشک نام اور ایرانی در سال ۱۲۸۷ در شهر تهران متواد شد. در ان دوران حکومت به دست احمد شاه قاجار بود. پدر دکتر یحی عدل در ان دوران از حکومت داران در شهر کرمانشاه بود. در ان دوران دکتر عدل پس از به پایان رساندن دبیرستان توسط پدر روانه کشور فرانسه شهر پاریس شد.البته سفر از تهران به پاریس مسافتی بس طولانی به مدت ۵۰ روز به طول می انجامید. پس از اتمام دوران تحصیلات دانشگاهی به تهران بازگشت. و در سال ۱۳۴۳ به سناتوری مجلس ایران به مدت جهار دوره منصوب گردید.

خدمات قابل تحسین دکتر عدل
راه اندازی اولین مرکز انتقال خون در پایتخت، در ان دوران بر اساس نیاز گروه خونی ، ان را خریداری می نمودند. پرفسور عدل در ۱۴ بهمن ۱۳۸۱ در سن ۹۴ سالگی همراه با پرونده ایی بسیار درخشان و طبابت بیش از ۷۰ سال جراحی ، اموزش های سمعی و بصری و پرورش پزشکان نام اور چشم از جهان فرو بست و با تشیع بی نظیری به خاک سپرده شد. بازار صنایع دستی اصفهان در غالب سایت های فروشگاهی بهترین مسیر در جهت بهترین انتخاب هدایای خاص به مناسبت پزشکان نام اور ایرانی است. تندیس گلدان میناکاری و تندیس گلدان مس و پرداز و گلدان فیروزه کوبی نمونه ای از هدایای لوکس جهت همایش های، تجلیل از پزشکان نام اور ایرانی است.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.