یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

صاحبان کسب و کار از آژانس های دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت چه چیزهایی بخواهند؟

۳۰۰ بازديد

طراحی وب سایت کارآمد و زیبا حتما می تواند در موفقیت یک کسب و کار نقش مهمی ایفا کند. هنگامی که با استفاده از تکنیکهای گوناگون دیجیتال مارکتینگ، مشتریان را به وب سایت خود هدایت کردید چگونه می خواهید آنها را در وب سایت خود نگه دارید؟ چگونه مطمئن می شوید که آنها دوباره به وب سایت شما سر می زنند و خدمات و محصولات شما را خریداری می کنند؟ طراحی وب سایت کاربرپسند یک گام مهم در طرح اصلی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی انلاین موفق برای کسب و کارهاست. در واقع نقطه اوج بازدهی فعالیت های شما در فضای آنلاین هنگامی است که مشتریان علاوه بر بازگشت به وب سایت شما و استفاده مجدد از خدمات و محصولاتتان، آن را به دیگران نیز توصیه کنند. البته رسیدن به این نقطه نیاز به داشتن ویژگی های فراوانی در کسب و کار شماست، اما شتاب دهنده موفقیت در فضای آنلاین ظاهر و هویت بصری برند شماست که می بایست در نگاه اول کاربران را به خود جذب کند. این مهم هم با تدوین یک برنامه مشخص دیجیتال مارکتینگ که در آن به طراحی وب سایت کاربرپسند توجه ویژه ای شود امکان پذیر است.

شناخت کلی از دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت بدست آورید.

فرقی نمی کند که شما در کجای مسیر کار آفرینی هستید. شما چه صاحب یک کسب و کار بزرگ باشید که به فکر گسترش هر چه بیشتر کار خود باشد یا اینکه به فکر یک جهش بزرگ در کسب و کار کوچک یا متوسط خود باشید، یک ویژگی را بواسطه تجربه خود به عنوان یک مدیر دارید و آن استفاده مناسب از تخصص افراد مختلف است. در واقع یک مدیر با درایت ابتدا با امور مرتبط با کسب و کار خود آشنایی پیدا می کند و سپس با شناخت کافی از آن موضوعات بخشی از کارهای خود را به افراد متخصص می سپارد. نکته مهم اینجاست که با شناختی که در ابتدا بدست آورده می تواند تصمیمات درستی بگیرد و می داند که دقیقا از متخصصین چه نتیجه ای بخواهد. به همین منظور تیم تخصصی طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ بهیدو تصمیم گرفته که نکات مهمی را که در برون سپاری کار طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید بدانید را گردآوری نماید تا با مطالعه آن، کار خود را به بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید و از کارشناسان آن بهترین نتیجه را بخواهید.

مطمئن شوید که طراح وب سایت شما در طراحی UI (رابط کاربری) و طراحی UX (تجربه کاربری) نیز تخصص دارد

طراحان وب سایت اساسا دو دسته اند: دسته نخست تنها به امور فنی طراحی وب سایت آشنایی دارند و البته در کار خود هم موفق هستند اما دسته دوم علاوه بر تسلط به مسائل فنی طراحی وب سایت با دو موضوع مهم طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری نیز آشنا هستند و وب سایت شما را بر اساس مخاطب شناسی و رفتاری که باید کابران در سایت انجام دهند طراحی می کنند. اگر کار خود را به طراحان دسته دوم بسپارید شانس موفقیت وب سایت خود را در رسیدن به اهداف مورد نظرتان بسیار بالا می برید.

مطمئن شوید که آژانس دیجیتال مارکتینگ، یک تیم مخصوص تولید محتوا دارد

بسیاری از شرکت هایی که در بازار طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند برای صرفه جویی در هزینه های خود امور تولید محتوا را در کنار کار طراحی وب سایت به کارمندان خود می سپارند و اگر شما یک پکیج کامل خدمات دیجیتال مارکتینگ را از آنها خریداری کنید به دلیل اینکه شما تنها مشتری آنها نیستید و حجم بالای کاری که دارند پس از مدت کوتاهی تولید محتوای شما را با تاخیر انجام می دهند و محتوایی هم که در نهایت تحویل شما می دهند از کیفیت لازم برخوردار نیست. از آنجایی که تولید محتوای ویژه و دست اول برای موفقیت شما در موتورهای جست و جویی مانند گوگل بسیار مهم است پس حتما به وجود یک تیم تخصصی تولید محتوا توجه کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو با داشتن کادر مجرب تولید محتوا همواره آماده ارائه خدمات تخصصی در این زمینه به شما صاحبان محترم کسب و کار می باشد.

مطمئن شوید که آژانس دیجیتال مارکتینگ تیم مخصوص سئو دارد

سئو یا بهینه سازی موتورهای جست و جو اولویت اصلی بسیاری از کسب و کارها در فضای آنلاین است. سئو تخصصی است که برای اجرای موفق آن می بایست همواره در آن به روز بود. در هنگام سپردن کار خود به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ از به روز بودن کارشناسان سئو آن مطمئن شوید.

مدیریت صحیح و اصولی شبکه های اجتماعی بسیار مهم است

امروزه دیگر تمام ترافیک و فروش سایت ها فقط از موتورهای جست و جو نمی آید، بلکه با استفاده گسترده مردم از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام حضور قوی در شبکه های اجتماعی برای موفقیت در فضای آنلاین بسیار ضروری است. پس حتما از اینکه تیم تولید محتوای آژانس دیجیتال مارکتینگ با رشد در این شبکه ها آشنایی دارند و خلاقیت را چاشنی تولید محتوای مخصوص این شبکه ها می کنند مطمئن شوید.

آیا وب سایت شما به امکانات ویژه ای نیاز دارد؟

از آنجایی که طراحی وب سایت، تنها بخش نخست کار آژانس های دیجیتال مارکتینگ است، می بایست حتما در کنار آن یک تیم برنامه نویس و توسعه دهنده هم در اختیار داشته باشند تا در صورت نیاز مشتری امکاناتی به سایت مشتری اضافه کنند. پس حتما از وجود یک تیم توسعه دهنده حرفه ای نیز مطمئن شوید تا کار خود را به صورت کامل و یکپارچه به یک شرکت قدرتمند داده باشید و در نهایت از نتایج آن بهره مند شوید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو با افتخار اعلام می کند که آمادگی بررسی نیازهای کسب و کار شما را در یک جلسه به صورت رایگان دارد. پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
برای ارسال نظر باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید
جهت عضویت اینجا کلیک نماید و یا برای ورود اینجا کلیک نمایید