شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

انواع جعبه چوبی

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

انواع جعبه چوبی

۳۵ بازديد
انواع جعبه چوبی

انواع جعبه چوبی

انواع جعبه چوبی اهمیت خارق العاده ای در انواع کسب و کارها پیدا کرده است. در ضمن این که در هر حرفه ای کاربرد مخصوص به ان را دارد. اشکال هندسی جعبه چوبی در ابعاد متفاوت بسیار است. فروشگاه اینترنتی جعبه چوبی امیران تبلیغ بزرگترین منبع تخصصی و مدرن در امر خرید، فروش و سفارش اختصاصی تولید انواع جعبه چوبی می باشد.

انواع جعبه چوبی

انواع جعبه چوبی

انواع جعبه چوبی

انواع جعبه چوبی اهمیت خارق العاده ای در انواع کسب و کارها پیدا کرده است. در ضمن این که در هر حرفه ای کاربرد مخصوص به ان را دارد. اشکال هندسی جعبه چوبی در ابعاد متفاوت بسیار است. فروشگاه اینترنتی جعبه چوبی امیران تبلیغ بزرگترین منبع تخصصی و مدرن در امر خرید، فروش و سفارش اختصاصی تولید انواع جعبه چوبی می باشد.

جعبه چوبی لوکس

شکلی از جعبه های صادراتی که بیشتر در تزئینات سنگ های قیمتی از ان استفاده می گردد. متریال استفاده شده تماما” از چوب جنس راش است که در سایزهای جعبه چوبی بزرگ ساخته می شود. فضای بسیار مناسبی جهت نصب پلاک و درج برند انواع گونه های سنگ را دارد. جعبه چوبی هدیه ای ویژه از جنس جعبه کادویی لاکچری است. که امروزه در بسته بندی دمنوش ها، زیور الات نقره، طلا و جواهرات و هدایای ولنتاین بسیار از ان استفاده می گردد.

ساخت جعبه چوبی

در ابتدایی ترین مرحله ساخت جعبه چوبی باید دقت داشت که مورد استفاده در چه زمینه ای را دارد. تا بر اساس ان ضخامت و فانتزی و کلاسیک یا سنتی بودن ان طراحی اولیه گردد.

برخی از فرایند ساخت جعبه چوبی

  1.  طراحی شکل هندسی و مشخص کردن اندازه ها << طول ، عرض ، ارتفاع >>.
  2.  مشخص نمودن جنس چوب (( راش و . . . ))
  3.  برش کاری چوب در اندازه های طراحی اولیه توسط دستگاه تمام اتوماتیک برشکاری مخصوص چوب
  4.  سمباده کاری بر روی سطوح چوب به دلیل یکنواخت شدن سطح چوب
  5.  پاشش رنگ
  6.  پاشش پلی استر با مهارت خاص
  7.  مونتاژ کردن سطوح کف و درب جعبه
  8.  نصب یراق الات
  9.  بسته بندی لاکچری جعبه چوبی

تفاوت جعبه های چوبی و ام دی اف چیست؟ در ساخت جعبه های چوبی صفر تا صد ان توسط جنس چوب راش است. که بعد از برش کاری تقریبا” ۶۵ درصد از فرایند ساخت توسط هنر دست تولید می گردد. در ضمن پاشش رنگ و پلی استر و استقامت بالا از دیگر خواص جعبه چوبی است. اما جعبه های ام دی اف تماما” توسط دستگاه لیزر برش خورده و سپس به اخرین مرحله مونتاژ کاری جعبه ارسال می گردد.

 

جعبه چوبی کادویی با کد WG-01 (3)

22

جعبه چوبی کادویی

الگو سازی در ساخت جعبه چوبی کادویی بسیار جذاب است. به عنوان نمونه ساخت و طراحی جعبه مخصوص مناسبت ولنتاین خلاقیت های طراحی مدرن و به تناسب نوع کادو ساخته می شود. معمولا این مدل جعبه ها به صورت رمان پیچ هایی ساخته می شوند که کاملا متفاوت با متد هدایای تبلیغاتی است.
نکاتی که در زمان خرید جعبه چوبی کادویی باید به ان دقت داشت:
استفاده از جعبه چوبی کادویی در حال گسترش و بیشتر شدن است. لذا رقابت در بین سازندگان جعبه ها در حدی زیاد است که با کوچکترین کم توجهی در طراحی و لوکس تر شدن جعبه با سرعت فراوانی از بازار حذف شده اعلام می گردد. و به همین علت افراد بسیار زیادی در خلق اثار جذاب جعبه سازی دست به تولید مبتکارانه ترین مدل های جعبه زده اند.
جعبه چوبی کادویی چه کاربردی دارد؟ نوعی از بسته بندی های لاکچری و مدرن است. که فضاهای کاری فوق العاده زیادی دارد. لذا بیشترین امار فروش در ست های مدیریتی صنایع دستی جهت ارج نهادن به هنر دست اساتید زبر دست می باشد. انواع جعبه چوبی کادویی و بهترین جعبه برای خرید؟ جعبه ها انواع گوناگونی دارد. این تقسیم بندی به خریدار کمک می کند تا بر اساس نیاز و نوع محصول ایده ال ترین انتخاب جعبه را در خرید های عمده انجام دهند.
جعبه و ملزومات هدیه چه رابطه ای با یکدیگر دارند؟ بیش از ۷۰ درصد شکل هندسی در طراحی مدرن بستگی به ملزوماتی می باشد که داخل جعبه قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال قرار دادن پسته های صادراتی در مقایسه با جفت عدد گلدان مس و پرداز دو نوع کاملا متفاوت در طراحی و ساخت جعبه سازی است. جعبه چوبی مخصوص بسته بندی های لاکچری و مدرن هزینه های ساخت بالایی دارند. اما به نسبت هزینه ها صصد در صد در برند سازی در داخل و صادرات اثر گذار است.

جعبه چوبی لوکس

ساخت، اموزش، خرید و فروش جعبه چوبی لوکس و لاکچری همیشه مقرون به صرفه بوده است. لذا در عصر کنونی با رقابت های بالا در بازار فروش یکی از عناصر اساسی در موفقیت تبلیغات بسته بندی با شرایط مدرن و متد های روز بازارهای بین المللی است. جعبه های لوکس در تحقیقات فروش و بازاریابی نشان از موفقیت بیشتر می باشد. چگونه کسب و کاری در حوزه ساخت جعبه چوبی لوکس بسازیم؟

  • گام اول ایده پردازی در فرم و شکل ظاهری جعبه است.
  • گام دوم استفاده از بهترین متریال زیر ساخت (( چوب راش ))
  • گام سوم بازاریابی در بین سازمان ها و شرکت هایی که به هدایای تبلیغاتی خاص اهمیت ویژه می دهند.
  • گام چهارم خلاقیت در ساخت جعبه چوبی لوکس

بیشترین امار خرید در بین طرفداران جعبه چوبی

  1.  خرید جعبه چوبی کادویی ارزان
  2. خرید جعبه چوبی کادویی سورپرایز
  3.  خرید جعبه چوبی کادویی شیک
  4. خرید جعبه چوبی بزرگ
  5.  خرید جعبه چوبی قفل دار
  6. جعبه چوبی دستمال کاغذی

 

جعبه دستمال کاغذی چوبی کد WTB-05 (2)

۴ نکته پر قدرت در خرید جعبه چوبی لوکس و شیک

  1.  دقت کافی در زیر ساخت جعبه الزاما” از چوب راش تهیه شده باشد.
  2.  از نظر شکل ظاهر عیب های ظاهری نداشته باشد.
  3. پاشش رنگ به صورت کاملا حرفه ای بدون کوچکترین ناخالصی رنگ
  4.  جعبه های لوکس با مقوای لمینت شده بسته بندی شده باشد.

جعبه چوبی لوکس مخصوص ست های مدیریتی صنایع دستی میناکاری تهران و اصفهان با رنگ های سفید، سرمه ای و ترکیب چرم با پارچه های ترمه و قلمکار از نمونه های بارز فروش عمده جعبه چوبی لوکس در تهران است.

در هنگام خرید جعبه چوبی لوکس باید به نکات زیر توجه داشت:

  1.  تمامی محصولات چوبی دوستدار محیط زیست هستند و جعبه های چوبی لوکس بر اساس سفارش های اختصاصی در دسترس خریداران قرار می گیرد.
  2.  جعبه های چوبی لوکس پس از خرید دارای کاربرد های فراوانی است و معمولا در سالیان طولانی از ان ها استفاده می گردد.

ایا می توان ساخت جعبه چوبی کادویی را در منازل با عنوان مشاغل خانگی انجام داد؟ به طور یقین تمامی فرایند از صفر تا صد را نمی توان اما برخی از مراحل ساخت پس از برش کاری توسط دستگاه های تمام اتوماتیک جهت ارسال برای سمباده کاری و صیقل دادن سطوح چوب در منازل و در تیراژ عمده قابل انجام است.

خرید اینترنتی جعبه چوبی چگونه انجام می پذیرد؟ پس از انتخاب مدل جعبه کادو چوبی از نظر رنگ و اندازه نوبت به سفارش اختصاصی ان می رسد. معمولا شرکت ها و تولید کنندگان جعبه سازی حداقل سفارش در قرار داد های خود دارند. فرمول بیش از ۸۵ درصد ان ها با تیراژ ۵۰۰ عدد یا ۱۰۰۰ عدد شروع می شود.

 

جعبه پذیرایی چوبی طرح خاتم کد WB-19 (2)

 

جعبه چوبی بزرگ

جعبه های چوبی بزرگ مصارف متنوعی دارد. اما پر کاربردترین شکل در بسته بندی سنگ های قیمتی و نمونه سرامیک های صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد.
انواع جعبه های چوبی بزرگ و بهترین نمونه برای خرید:

  1. جعبه چوبی بزرگ مخصوص سنگ های قیمتی که صفر تا صد ان ها از جنس چوب راش ساخته می شود.
  2. جعبه های چوبی بزرگ مخصوص صادرات نمونه سرامیک های لوکس و با کیفیت بالا طبق استاندارد های صادرات
  3.  جعبه های چوبی بزرگ مخصوص ست های مدیریتی در همایش های سازمان ها و شرکت ها

دنیای رنگارنگ جعبه های چوبی بزرگ و تاثیر ان بر روی تبلیغات چگونه است؟ جعبه چوبی بزرگ به دلیل جذابیت بالا در ترکیب بندی رنگ های متنوع ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. اما در بین تمامی جعبه های چوبی می توان لوگو و نام تجاری را بر روی ان ها حک زد؛ بسیار بیشتر مورد توجه قرار می گردد. جعبه های چوبی بزرگ معمولا” به شکل های مکعب با پوشش های فوق پلی استر تولید می گردد. جعبه های چوبی بزرگ یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی در اکثر کارها استفاده می گردد. شما می توانید با توجه به سلیقه و درخواست خود به صورت کاملا اختصاصی در ترکیب بندی و چیدمان کالاهای تبلیغاتی این مدل از جعبه ها را سفارش عمده دهید.

نکته بسیار مهم : سفارش های اختصاصی صحیح و درست ایده ال ترین تصمیم در زمینه انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی و به موازات ان سریع ترین گام در رسیدن به برندی با قدرت بالا می باشد.

جعبه چوبی پذیرایی

جعبه های چوبی پذیرایی از لحاظ ابعاد و رنگ و شکل فیزیکی و مدل ، برند به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

  1. جعبه چوبی پذیرایی جهت انواع مدل های دمنوش
  2. جعبه چوبی پذیرایی انواع تنقلات (( گز اصفهان ، شکلات … ))

ایا فعالیت در حوزه تولید جعبه چوبی پذیرایی در کسب و کارهای امروزی مقرون به صرفه است؟ هدف گذاری و الگوسازی در برنامه ریزی کسب و کار تولید جعبه چوبی پذیرایی بسیار حائز اهمیت است. اما این نکته به چند عامل اساسی بستگی دارد که به طور خلاصه به ان ها اشاره خواهد شد.

  •  ساخت باکس چوبی دمنوش ارزان
  • قیمت جعبه باکس چوبی
  • لیست قیمت جعبه باکس چوبی
  • ساخت جعبه باکس چوبی جواهرات

جعبه چوبی پذیرایی طرح خاطره کد WB-12 (2)

 

جعبه چوبی جواهرات

جعبه چوبی جواهرات با متریال چوب به صورت های مختلفی تولید می گردند. یکی از پرفروش ترین مدل ها جعبه های طلا و جواهرات خاتم کاری است. جعبه های خاتم کاری در اشکال (( هشت ضلعی ، چهار ضلعی ، دایره )) جزء لوکس ترین جعبه چوبی جواهرات است.

اموزش ساخت جعبه های چوبی جواهرات:

۱٫ طراحی شکل ظاهر بر اساس متد های بست بندی روز بازار
۲٫ برش کاری بر اساس طرح های مشخص شده با دستگاه های سی ان سی کاملا” اتوماتیک
۳٫ سمباده کاری قطعات چوبی با دست (( آماده سازی جهت پاشش رنگ ))
۴٫ مونتاژ کاری قطعات چوب
۵٫ پاشش رنگ سفارشی
۶٫ پاشش پلی استر جهت براق و جلا گرفتن سطوح جعبه

جعبه چوبی دمنوش

یک مدل از محصولات هدایای تبلیغاتی بسیار پر فروش و لوکس که با قیمت هایی ارزان فرایند تولید صنعتی دارند. فضای مناسب جهت درج لوگو باعث شده مدلی از کادوهای شیک را به خود اختصاص دهد. باکس چوبی دمنوش و چایی یکی از زیباترین ملزومات پذیرایی در منازل و دفاتر کار در حال حاضر است. اما تولید و ساخت انواع باکس و جعبه چوبی از شدت بیشتری برخوردار شده است. با توجه به رشد روز افزون صنایع غذایی و رشد علمی مردم در استفاده از بسته بندی های جدید در استفاده از چایی و دمنوش رقابت هایی منحصر به فرد در بین تولید کنندگان این هنر پدیدار گشته است.
تبلیغات موثر در استفاده از دمنوش های گیاهی در کشور باعث گردیده خواص درمانی دمنوش ها برای همگان مشخص گردد. اما شرکت های تولید کننده دمنوش و چایی در پی رقابت هایی تنگاتنگ مجبور به استفاده از لاکچری ترین و لوکس ترین مدل جعبه چوبی دمنوش می باشند.

جعبه های دمنوش معمولا موارد تک مصرفی دارند. انتخاب شکل و نوع جنس یکی از فاکتورهای بیش از ۸۰ درصد خریداران است.در فروشگاه اینترنتی مجتمع جعبه سازان امیران تبلیغ لوکس ترین و خاص ترین جعبه های تبلیغاتی و جعبه های دمنوش با ارزان ترین قیمت ها تولید می گردد. جهت سفارش و خرید انواع جعبه دمنوش با واحد فروش ما تماس گیرید.

مزیت خرید جعبه های دمنوش تبلیغاتی از فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ

  1.  فروش به صورت عمده
  2. دارا بودن لیست قیمت جعبه های دمنوش
  3.  فرمول های محاسبه تخفیفات ویژه بر اساس تیراز خریداران
  4.  بسته بندی نفیس جعبه ها با هارد باکس
  5.  تولید بر اساس چارت شرکتی و کنترل کیفیت قبل از بسته بندی جعبه
  6.  قیمت های مندرج در سایت نشان از عدالت یکسان در بین خریداران
  7.  راهنمایی کامل خرید. در ضمن محاسبه رایگان در نصب و برش لیزری انواع پوشش های ابری در کف و داخل جعبه دمنوش

 

جعبه چوبی پذیرایی طرح نگین-wb-01

 

خرید جعبه چوبی دمنوش

به دلیل استقبال بی رویه سازمان ها در خرید و سفارش های اختصاصی تولید جعبه دمنوش ابعاد، طرح و سبک بسته بندی جعبه ها با تنوعی بی نظیر و در رقابت هایی کلان انجام گرفته است. دلیل استقبال سازمان ها از جعبه های دمنوش چیست؟ همان گونه که اشاره شد (( فضای مناسب جهت نصب پلاک تبلیغاتی ، ارزان قیمت ، هدیه ای لاکچری و لوکس )) دلایل اساسی فروش سازمانی است. خرید عمده جعبه دمنوش راهکاری از اشتغال زایی فراوان در بین تولید کنندگان متریال پی وی سی ، صنعت چوب ، ام دی اف ، هارد باکس و روی اوری بیشتر صنایع تولیدی همراه با صرف هزینه هایی اصولی در تامین بسته بندی های محصولات است.

هنر لوکس صنایع دستی بشقاب میناکاری ۱۶ سانتی متر و جعبه چوبی دمنوش

ترکیب صنایع دستی بشقاب میناکاری در داخل جعبه دمنوش سبکی مدرن از هدایای لاکچری و خاص است. ابعاد بیرونی این مدل جعبه ۱۸ * ۳۰ سانتیمتر است. تا بتوان با قرار دادن یک عدد بشقاب میناکاری قطر ۱۶ سانتی متر و خانه های مربعی از جنس چوب ام دی اف فضایی مناسب جهت قرار گرفتن انواع دمنوش ها در کنار هنرهای دستی شکل کلاسیک از هدایای تبلیغاتی خاص را به خود بگیرد. در سال های گذشته بشقاب های میناکاری را با جنس جعبه های جیر همراه با درب شیشه ای بسته بندی می گردید. اما در حال حاضر بسته بندی صنایع دستی میناکاری با جنس:

  1. چوب
  2. پی وی سی
  3. هارد باکس
  4.  چوب ام دی اف
  5. چوب راش

انجام می گردد.

ساخت جعبه چوبی دمنوش

مدلی از جعبه ها که صفر تا صد ان از چوب راش است که در برش هایی بر اساس ابعاد مشخص شده بریده و مونتاژ ان انجام می گردد. جذابیت سنتی جعبه های چوبی باعث گردیده سبکی نوین از جعبه های ست تبلیغاتی نیز قرار بگیرد. که این امر باعث گردیده هدایای مدیریتی در غالب ست های گلدان یا بشقاب میناکاری در کنار دمنوش ها یکی از جذاب ترین شکل کادو های خاص را به خود بگیرد.

جعبه لایتنر زبان، فواید و روش استفاده از آن

در سیستم لایتنر از فلش کارت ها و متد تکرار فاصله دار استفاده می شود که به شما در به خاطر سپاری اطلاعات جدید کمک می کند. با تکرار این اطلاعات در فواصل زمانی مشخص، می توانید آن ها را برای مدت طولانی تری در حافظه نگه دارید.

“هیچ دانش آموز بدی وجود ندارد، هیچ انسانی هم احمق نیست. فقط روش های یادگیری ممکن است نادرست باشند.”

-سباستین لایتنر

همه ما هنگام یادگیری یک مطلب می خواهیم تا آن جا که ممکن است با کم ترین تلاش اطلاعات را به ذهن مان بسپاریم. برای رسیدن به این هدف، ما به یک حافظه خوب نیاز داریم. به لطف سیستم لایتنر، می توانیم در یادگیری به میزان قابل توجهی موفق باشیم.

به ذهن سپردن اطلاعات نه تنها در علوم انسانی مثل زبان شناسی امری ضروری است بلکه پایه و اساس دانش در علوم طبیعی هم هست. ما اگر داده هایی که به دست می‌آوریم را فراموش کنیم، نمی توانیم آن ها را برای همیشه در ذهن بسپاریم.

یک حافظه خوب پیش نیاز موفقیت در بسیاری از زمینه های زندگی است. بنابراین، برای یادگیری موثر بهتر است آن را تقویت کنیم.

سباستین لایتنر یک روزنامه نگار آلمانی بود. او در کتابش “So lernt man lernen. Der Weg zum Erfolg” سیستمی را پیشنهاد کرد که استفاده از آن آسان است، فقط به قلم و کاغذ نیاز دارد و سطح یادگیری را به طرز چشم گیری افزایش می دهد.

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.