جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

انواع بوتاکس

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

انواع بوتاکس

۲۲ بازديد
روند پیری یک چرخه اجتناب ناپذیر از زندگی است که برای خیلی از افراد به ویژه خانم ها چندان خوشایند به نظر نمی رسد.  اما خوشبختانه شما می توانید به کمک روش های علمی جدید با علائم پیری در ظاهر خود بجنگید. تزریق سم بوتولینوم که معروف به بوتاکس است یکی از راه حل های نسبتا جدید با خاصیت ضد پیری است که پوست شما را جوان و سرزنده نشان می دهد. به طور کلی انواع بوتاکس شامل چهار نوع اصلی می شود که در دو دسته زیر قرار می گیرند:

واع بوتاکس

انواع بوتاکس

روند پیری یک چرخه اجتناب ناپذیر از زندگی است که برای خیلی از افراد به ویژه خانم ها چندان خوشایند به نظر نمی رسد.  اما خوشبختانه شما می توانید به کمک روش های علمی جدید با علائم پیری در ظاهر خود بجنگید. تزریق سم بوتولینوم که معروف به بوتاکس است یکی از راه حل های نسبتا جدید با خاصیت ضد پیری است که پوست شما را جوان و سرزنده نشان می دهد. به طور کلی انواع بوتاکس شامل چهار نوع اصلی می شود که در دو دسته زیر قرار می گیرند:

دسته اول: نوع A که شامل Botox / Vistabel  ، Bocouture / Xeomin و دیسپورت (Dysport) است.

 نوع دوم: نوع B ، شامل نوروبلاک (Neurobloc) و نوع جدیدتری معروف به Jeuveau  است.

نکته کلیدی در موفقیت آمیز بودن روش بوتاکس اهمیت مراجعه به مراکز معتبر تزریق بوتاکس در اصفهان و دیگر شهرها و انجام بوتاکس زیر نظر یک پزشک متخصص و حرفه ای است. پنج نوع سم بوتولینوم از طریق میزان فعال شدن ، اندازه مولکولی و نحوه واکنش آنها در برابر افراد مختلف شناسایی می شوند و عملکرد بالینی آماده سازی های مختلف بوتولینوم به ویژگی های آنها بستگی دارد.

هر کدام از انواع بوتاکس دارای ویژگی های مختلفی هستند که ممکن است یکی از آنها برای شما بهتر نتیجه دهد. هنگام مراجعه به یک پزشک متخصص تزریق بوتاکس در اصفهان ، پزشک تشخیص خواهد داد کدام یک از انواع بوتاکس برای شما مناسب تر می باشد. در اینجا انواع بوتاکس را بررسی خواهیم کرد:

انواع بوتاکس

شماره ۱: بوتاکس / ویستابل

اگر می خواهید از خطوط ریز و چین و چروک صورت خود خلاص شوید ، احتمالاً روش بوتاکس را برای این منظور در نظر گرفته اید. بوتاکس / ویستابل یک مارک غیر تهاجمی پیشرونده سم Botulinum A است. از آنجا که همه آزمایشات بالینی را پشت سر گذاشته است ، اکثر مردم در سراسر جهان آن را بر انواع بوتاکس دیگر ترجیح می دهند. تزریق این نوع بوتاکس برای چین و چروک پنجه کلاغی در اطراف چشم و همینطور خطوط اخم میان دو ابرو بسیار مناسب است.

این بوتاکس در دوز ویال وجود دارد. فرمولاسیون آن می تواند علاوه بر چین و چروک و خطوط ریز صورت ، موارد دیگر را نیز درمان کند که عبارتند از: تعریق بیش از حد ، دیستونی دهانه رحم ، اسپاسم نیمه صورت و بلفارواسپاسم( پلک زدن غیر ارادی).

شماره ۲: Dysport / Azzalure

بعد از بوتاکس ، Dysport شناخته شده ترین ماده تزریقی برای درمان خطوط و چین و چروک است. اما چه چیزی آن را متفاوت می کند؟ دیسپورت و بوتاکس هر دو نوروتوکسین هستند ، اما مقدار واحدهای مورد نیاز و سرعت نتایج هر کدام می تواند متفاوت باشد. به طور متوسط ​​، دو هفته بعد از تزریق طول می کشد تا بوتاکس نتایج کامل خود را نشان دهد ، در حالی که Dysport به دلیل ارائه نتایج سریع تر شناخته شده است. همچنین ، دیسپورت به طور متوسط ​​چهار ماه دوام می آورد.

این نوع بوتاکس دارای سم بوتولینوم نوع A است که توسط شرکت ایپسن ، یک شرکت فرانسوی تولید شده است. هدف دیسپورت درمان خطوط اخم متوسط ​​و شدید ، به ویژه در افراد زیر ۶۵ سال است. دیسپورت همچنین می تواند دیستونی گردن رحم ، بلفارواسپاسم و اسپاسم نیمه صورت را درمان کند.

اگر قبلاً به سایر محصولات بوتاکس واکنش آلرژیک نشان داده اید ، احتمالا به دیسپورت نیز حساسیت خواهید داشت. بنابراین باید از درمان با دیسپورت خودداری کنید. همچنین اگر زیر ۱۸ سال دارید، باردار  و یا شیرده هستید باید از این روش درمانی خودداری کنید و یکی دیگر از انواع بوتاکس را زیر نظر پزشک متخصص انتخاب نمایید. دوز دیسپورت متفاوت با سایر محصولات بوتاکس است و تنها یک پزشک متخصص در مرکز معتبر تزریق بوتاکس در اصفهان یا دیگر شهرها می داند باید از چه دوزی برای مراجعه کننده استفاده نماید.

شماره ۳: Xeomin

زئومین بر اساس مبانی مشابه بوتاکس و دیسپورت ساخته شده است. اما کابرد اصلی آن درمان خطوط چروک بین دو ابرو است. زئومین مانند دو مورد قبلی ، از سم بوتولینوم نوع A ساخته شده است. اما با این تفاوت که بوتاکس یک پروتئین غیر فعال در خود دارد ، در حالی که Xeomin هیچ افزودنی ندارد. در نهایت ، Xeomin شکل تصفیه شده تری از بوتاکس است. این یک مزیت بزرگ برای هر کسی است که می خواهد همه مزایای عالی بوتاکس را بدون پروتئین های غیر ضروری دریافت نماید.

طبق آکادمی زیبایی شناسی صورت آمریکا ، برخی معتقدند که نتایج Xeomin ماندگاری بیشتری نسبت به بوتاکس دارد. زئومین فاقد هرگونه افزودنی است و در مقایسه با سایر انواع بوتاکس کمترین مقدار پروتئین را دارد. زئومین علاوه بر کاربردهای زیبایی ، دیستونی دهانه رحم و بلفاروپاسم را نیز درمان می کند.

شماره ۴: Jeuveau

Jeuveau یکی از جدیدترین توکسین های بوتولینوم است که از نظر ایمنی و عملکرد بسیار به بوتاکس شباهت دارد. مانند Xeomin برای درمان خطوط بین ابرو طراحی شده است. اگر چه Jeuveau تاییدیه FDA را دریافت کرده است ، اما هنوز نتایج چندانی از Jeuveau ثبت نشده است. با توجه به اینکه Jeuveau در دنیای نوروتوکسین جدید است ، بنابراین نیاز به ارائه نتایج بیشتر در خصوص نحوه عملکرد آن در درمان های زیبایی خواهیم داشت.

شماره ۵: NeuroBloc

هنوز تجربه کافی از اثرات این نوع ماده بوتاکس وجود ندارد و به طور کامل برای استفاده در درمان های زیبایی به تایید نرسیده است. این بوتاکس نوع B در واقع بیشتر کاربرد پزشکی – درمانی دارد. نوروبلاک یک سم بوتولینوم دیگر است که عمدتا برای درمان تورتیکولیس و دیستونی دهانه رحم زیر نظر پزشک متخصص استفاده می شود. برای به حداقل رساندن درد و حفظ عملکرد ، تزریقات باید طبق توصیه پزشک تکرار شود.

شایان ذکر است که انواع A و  B‌ سم بوتولینیوم توکسین علاوه بر کاربردهای زیبایی به گونه ای دیگر و برای درمان هایی با اهدافی متفاوت در عضلات دیگر بدن نیز تزریق می شوند. اما به طور کلی سم بوتولینیوم توکسین نوع A بیشتر جنبه زیبایی دارد.

تزریق بوتاکس در اصفهان

با توجه به انواع بوتاکس موجود در بازار ، شناخت انواع بوتاکس و دوز مورد نیاز هر کدام بسیار اهمیت دارد. بنابراین اگر می خواهید دچار عوارض ناخواسته بوتاکس نشوید ، پیشنهاد می کنیم حتما به یک پزشک متخصص تزریق بوتاکس در اصفهان مراجعه نمایید. کلینیک زیبایی دکتر ایمان مومنی متخصص و جراح پوست ، ارائه دهنده انواع خدمات تزریق بوتاکس در اصفهان ، تزریق ژل در اصفهان و دیگر روش های نوین زیبایی است. برای دریافت نوبت مشاوره آنلاین یا حضوری همین الان با ما تماس بگیرید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.