جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

لیفت بینی با نخ

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

لیفت بینی با نخ

۲۷ بازديد
بینی با قرار گرفتن در مرکز صورت ، یکی از اولین اجزای صورت است که مردم هنگام نگاه کردن به شما به آن نگاه می کنند. به همین خاطر خیلی از افراد به دنبال راهی برای بهبود ظاهر بینی خود هستند. البته خیلی ها ترجیح می دهند این بهبودی بدون نیاز به عمل های جراحی سخت بینی انجام پذیر باشد. خوشبختانه در حال حاضر برای آن دسته از افرادی که از عمل جراحی بینی می ترسند راه حل های دیگری نیز وجود دارد که یکی از محبوب ترین آنها لیفت بینی با نخ می باشد.

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ

بینی با قرار گرفتن در مرکز صورت ، یکی از اولین اجزای صورت است که مردم هنگام نگاه کردن به شما به آن نگاه می کنند. به همین خاطر خیلی از افراد به دنبال راهی برای بهبود ظاهر بینی خود هستند. البته خیلی ها ترجیح می دهند این بهبودی بدون نیاز به عمل های جراحی سخت بینی انجام پذیر باشد. خوشبختانه در حال حاضر برای آن دسته از افرادی که از عمل جراحی بینی می ترسند راه حل های دیگری نیز وجود دارد که یکی از محبوب ترین آنها لیفت بینی با نخ می باشد.

بنابراین به لطف آخرین فناوری های علم پزشکی ، شما می توانید بینی خود را بدون جراحی با استفاده از نخ های پلی دیوکسانون (PDO) که ۱۰۰٪ از نظر زیست محیطی سازگار بوده و توسط بدن قابل جذب هستند خوش فرم کنید. برای آشنایی بیشتر با روش لیفت بینی با نخ  این مقاله را در سایت یکی از بهترین مراکز زیبایی پوست  اصفهان که ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی نظیر تزریق بوتاکس در اصفهان ، تزریق ژل در اصفهان ، لیفت بینی در اصفهان و … است ، دنبال کنید.

لیفت بینی با نخ

لیفتینگ بینی با نخ یک روش غیر تهاجمی برای فرم دهی به بینی و رفع عیوب آن ، بدون نیاز به عمل های جراحی چند ساعته است که در کمتر از یک ساعت انجام می شود. این روش همچنین دوره نقاهت بعد از جراحی بینی را ندارد و شما می توانید به سرعت فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.در این روش پس از بی حسی موضعی ، پزشک متخصص پوست، نخ های PDO را در امتداد پل بینی جهت ارتفاع دادن به تیغه بینی قرار می دهد. به این ترتیب نخ ها زیر پوست قرار می گیرند تا پل بینی و نوک آن مقداری بالا برود و لیفت بینی انجام شود.

البته شایان ذکر است کوچک کردن بینی با نخ نسبت به جراحی بینی (رینوپلاستی) یک روش موقتی محسوب می شود و بعد از جذب نخ های به کار برده شده در اصلاح بینی ، احتمال دارد شکل بینی شما مجدداً به حالت قبل خود باز گردد که البته می توانید دوباره برای ترمیم اقدام نمایید. این روش همچنین برای افرادی که دچار انحراف بینی شدید یا پولیپ هستند مناسب نیست و نمی تواند مشکلات تنفسی ناشی از انحراف شدید را برطرف سازد.

نخ مورد استفاده برای لیفتینگ بینی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مراکز معتبر تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان و دیگر شهرها که معمولا دیگر خدمات زیبایی نظیر لیفتینگ بینی و صورت با نخ را نیز به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد برای دریافت بهترین نتیجه از لیفتینگ بینی با نخ از نخ های مخصوصی به نام های نخ کاگ ( PDO-COG ) ، نخ polyglycolid و  نخ hurricane استفاده می کنند. این نخ ها علاوه بر لیفتینگ بینی باعث تحریک هر بیشتر کلاژن سازی در پوست شده که در نتیجه نهایی لیفتینگ موثر می باشد.

مزایای لیفت بینی با نخ

در روش لیفتینگ بینی با نخ نتایج به سرعت قابل مشاهده هستند. نتایج حاصل از لیفتینگ بینی با نخ معمولاً می تواند حدود ۱ تا ۲ سال ماندگار باشد. با این وجود اگر ۹ ماه پس از درمان اولیه مجددا برای ترمیم به پزشکتان مراجعه کنید می توانید انتظار داشته باشید که این نتیجه ماندگاری بیشتری داشته باشد. لیفت بینی به کمک نخ اگر در مراکز معتبر خدمات پوست انجام گیرد می تواند مانند دیگر روش های زیبایی نظیر تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، پلاسماجت و…  رضایت مراجعه کننده را به دنبال داشته باشد. در مطب دکتر ایمان مومنی ؛ متخصص و جراح پوست علاوه بر تزریق بوتاکس و تزریق ژل در اصفهان دیگر خدمات زیبایی پوست نظیر لیفتینگ بینی و صورت و همینطور پلاسماجت نیز به بیماران عزیز ارائه می شود.

برخی از مزایای مهم لیفت بینی زیر نظر پزشک متخصص عبارتند از:

– این روش از دوره نقاهت جزئی برخوردار بوده و بیمار بلافاصله می تواند به کارهای روزانه خود بپردازد.

– این روش برای افرادی که می خواهند نواقص جزئی بینی خود را برطرف نمایند بسیار روش خوبی است.

– این روش برای اصلاح زاویه نوک بینی و لیفتینگ آن به سمت بالا مناسب است.

– این روش برای افرادی که دارای بینی پهن و یا پره های بینی بزرگی هستند نتیجه بهتری خواهد داشت.

عوارض لیفتینگ بینی با نخ

نخ های مورد استفاده در لیفت بینی توسط بدن قابل جذب هستند و بنابراین هیچ ضرری برای سلامتی شما نخواهند داشت. طبیعی است که بلافاصله پس از لیفت بینی، در ناحیه بینی و اطراف آن کمی احساس درد و تورم داشته باشید. با این حال ، این عوارض جانبی طی چند روز فروکش می کند. به یاد داشته باشید برای جلوگیری از هر گونه عوارض احتمالی ، لیفت بینی با نخ حتما باید توسط یک پزشک متخصص پوست که از دانش و مهارت کافی در این زمینه برخوردار است در یک مطب کاملا بهداشتی انجام شود.

در غیر این صورت احتمال اینکه محل ورود نخ ها بر روی بینی به صورت جای زخم باقی بماند و یا عفونت کند زیاد خواهد بود که قطعا این موضوع علاوه بر اینکه جلوه زیبایی برای چهره شما نخواهد داشت، بهداشت و سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد.

مراقبت های بعد از لیفتینگ بینی با نخ

به طور کلی بعد از لیفت بینی با نخ  نیاز به مراقبت خاصی نخواهد بود و تنها توجه به چند نکته جزئی کافی است. همانطور که گفته شد دوره نقاهت این روش مانند عمل جراحی بینی گسترده نیست. با این حال به منظور کمک به بهبودی هر چه سریع تر و پیش گیری از عارضه های احتمالی توصیه می شود موارد زیر را در نظر بگیرید.

– تا ۲۴ ساعت بعد از لیفت از کمپرس سرد استفاده کنید. این کار برای رفع کبودی های ایجاد شده بسیار موثر است.

– معمولاً توصیه می شود بعد از انجام لیفتینگ بینی با نخ  به مدت ۱۴ روز از چسب مخصوص بینی استفاده کنید.

– هنگام خواب (به مدت دو شب) ، سر خود را به وسیله بالشت بالا نگه دارید و سعی کنید با زاویه حداقل ۳۰ درجه بخوابید.

– به منظور جلوگیری از عفونت احتمالی ، پزشک قطعا برای شما آنتی بیوتیکی تجویز خواهد کرد که باید سر ساعت مصرف شود.

– در صورت وجود درد پس از لیفت بینی می توانید از استامینوفن استفاده کنید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.