جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

تزریق بوتاکس در اصفهان

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

تزریق بوتاکس در اصفهان

۳۲ بازديد
گاهی اوقات به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب آن هم بدون استفاده از ضد آفتاب یا برخورداری از عادات غذایی غلط و سبک زندگی نامناسب ، ممکن است در سنین جوانی مثلا ۳۰ سالگی با پیری زودرس مواجه شوید. اغلب افراد در چنین شرایطی به دنبال راهی برای کاهش علائم پیری و چین و چروک پوست خود هستند. همه ما در مورد تزریق بوتاکس شنیده ایم. این روش درمانی ادعا می کند که در از بین بردن یا کاهش خطوط چین و چروک و خطوط اخم یا خنده تا حد زیادی موثر است. اما چگونه ؟ اگر شما هم قصد تزریق بوتاکس در اصفهان را دارید این مطلب را از دست ندهید.

تزریق بوتاکس در اصفهان

تزریق بوتاکس در اصفهان

گاهی اوقات به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب آن هم بدون استفاده از ضد آفتاب یا برخورداری از عادات غذایی غلط و سبک زندگی نامناسب ، ممکن است در سنین جوانی مثلا ۳۰ سالگی با پیری زودرس مواجه شوید. اغلب افراد در چنین شرایطی به دنبال راهی برای کاهش علائم پیری و چین و چروک پوست خود هستند. همه ما در مورد تزریق بوتاکس شنیده ایم. این روش درمانی ادعا می کند که در از بین بردن یا کاهش خطوط چین و چروک و خطوط اخم یا خنده تا حد زیادی موثر است. اما چگونه ؟ اگر شما هم قصد تزریق بوتاکس در اصفهان را دارید این مطلب را از دست ندهید.

علت ظاهر شدن چین و چروک در پوست 

ما به مرور زمان با افزایش سن و از دست دادن کلاژن و همینطور استفاده مکرر از عضلات صورت ، جوانی و شادابی پوست خود را از دست می دهیم و این عامل اصلی ظاهر شدن خطوط ریز چین و چروک و همینطور از بین رفتن خاصیت ارتجاعی در پوست ماست. در واقع در صورت کمبود کلاژن ، عضلات صورت ضعیف می شوند و همین امر موجب افتادگی و چروک شدن پوست می شود. علاوه بر این رژیم غذایی غلط ، عدم تحرک و قرار گرفتن مداوم در معرض اشعه های مضر آفتاب نیز به کلاژن و الاستین پوست آسیب رسانده و منجر به چین و چروک پوست می شود.

روش های مختلفی برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست وجود دارد. اما یکی از روش هایی که آسان و سریع نتیجه می دهد و حتی قادر است شما را چندین سال جوانتر نشان دهد تزریق بوتاکس است. در ادامه در خصوص تزریق بوتاکس و بهترین مطب تزریق بوتاکس در اصفهان بیشتر توضیح خواهیم داد.

چرا تزریق بوتاکس ؟

با توجه به آنچه گفته شد از آنجا که خاصیت ارتجاعی پوست ما کاهش می یابد و تولید کلاژن نیز کاهش می یابد بنابراین ظاهر شدن چین و چروک با افزایش سن در پوست ما طبیعی است. بوتاکس یک داروی تزریقی است که حاوی سم بوتولینوم است که به کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک و کند کردن روند پیری کمک می کند.

این باکتری به تولید انواع مختلفی پروتئین از نوع A تا F کمک می کند که این پروتئین ها باعث شل کردن عضلات می شوند. بوتاکس بیشتر برای استفاده در نواحی صورت که حرکت عضلانی قابل توجهی دارند مناسب است. تزریق بوتاکس با شل شدن عضله صورت به عمیق شدن خطوط در صورت کمک می کند و از این طریق می تواند روند پیری در همان نقطه ای که تزریق می شود را آهسته کند.

چگونه بوتاکس روند پیری پوست را کند می کند؟

از تزریق بوتاکس معمولا برای برطرف کردن چین و چروک نواحی پیشانی و خط اخم ، چین و چروک دور چشم و همین طور خطوط ریز دور بینی و دهان استفاده می شود. تزریق بوتاکس موجب شل شدن عضلات صورت شده و از انقباض آن ها جلوگیری می کند. به عبارت دیگر تزریق بوتاکس پس یک تا دو روز به طور موقت عضلاتی از صورت که سیگنال های انقباض را به مغز منتقل می کنند ، مسدود می کند.

تزریق بوتاکس

وقتی کسی آمپول بوتاکس (سم بوتولینوم) می زند ، عضلات صورت او به طور موقت فلج می شوند تا ظاهری صاف و کشیده به چهره ببخشند. با این وجود باید به این نکته نیز اشاره کرد که این روش یک درمان دائمی نیست و ماندگاری آن حدود ۳ تا ۴ ماه خواهد بود و پس از آن فرد می تواند برای ترمیم و تزریق دوباره بوتاکس به مطب دکتر مراجعه کند. اگر با شنیدن نام سم کمی نگران شده اید باید به شما بگوییم چنانچه این دارو در دوز مناسب و همینطور توسط فردی با تجربه در مراکز معتبر تزریق بوتاکس اصفهان و دیگر شهرها تزریق شود ، اصلا جای نگرانی ندارد و بسیار موثر خواهد بود.

تزریق بوتاکس برای کدام نواحی صورت توصیه می شود؟

معمولا بهترین نتایج تزریق بوتاکس در نواحی بالایی صورت (خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم ها و چین و چروک روی پیشانی و بین ابروها) دیده می شود. از این درمان همچنین جهت بالا بردن چند میلی متری ابروها استفاده می شود. اما علاوه بر این تزریق بوتاکس در نواحی دیگر از صورت نظیر خطوط خنده، چانه گود و خطوط عمودی گردن انجام می شود.

در برخی موارد به تشخیص پزشک متخصص شما ممکن است تزریق بوتاکس همراه با تزریق ژل باشد تا ظاهری صاف تر به پوست شما ببخشد. بنابراین برای دریافت بهترین نتیجه حتما به مراکز زیبایی معتبر تزریق ژل در اصفهان مراجعه کنید.

 دیگر کاربردهای تزریق بوتاکس در پزشکی

از تزریق بوتاکس در دندانپزشکی جهت برطرف نمودن لبخند گوشتی استفاده می شود. به این صورت که با تزریق بوتاکس در لب بالایی ، از بالا رفتن لب و ظاهر شدن لثه ها جلوگیری می شود. علاوه بر این تزریق بوتاکس می تواند با کنترل انقباضات عضلات لب به روند ارتودنسی کمک کند. دیگر موارد کاربرد تزریق بوتاکس در پزشکی عبارتند از:

  • اصلاح ظاهر کج صورت در افرادی که به ترومای صورت یا فلج مبتلا هستند،
  • درمان سر دردهای میگرنی، اسپاسم برخی اندام ها و لوچی چشم ها
  • درمان تعریق بیش از حد دست ها و زیر بغل

نحوه تزریق بوتاکس و دوره نقاهت آن چگونه است؟

تزریق بوتاکس نیاز به بی هوشی، بی حسی و یا مسکن ندارد. پس از اینکه ناحیه مورد نظر با الکل تمیز شد، با استفاده از میکرو سوزن و سرنگ یکبار مصرف مقدار کمی از سم بوتولینوم، به نواحی مورد نظر پزشک تزریق می‌شود. برای شروع درمان فقط یک ناحیه تزریق صورت می گیرد (مثلا خطوط اخم پیشانی). درمان معمولا هر ۳ الی ۶ ماه تکرار می شود. این‌ کار باعث حفظ تأثیر دارو و بهبود نتایج می شود.

با توجه به اینکه تزریق بوتاکس بسیار سریع و توسط سوزن های کوچک صورت می گیرد، درد و ناراحتی خاصی در این روش دیده نمی شود. اما در صورت نیاز پزشک متخصص قبل از تزریق از کرم های بی حسی استفاده می کند. کبودی و یا ورم بعد از تزریق طبیعی است و تا چند روز بعد بهبود می یابند. اما در صورت مشاهده هر گونه عوارض دیگر بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید.

لازم به ذکر است که دوره نقاهت شما کاملا به تجربه و تبحر پزشکتان نیز بستگی دارد. بنابراین حتما به یک پزشک متخصص و باتجربه تزریق بوتاکس در اصفهان مراجعه کنید.

بعد از تزریق بوتاکس به چه مراقبت هایی نیاز است؟

عمل تزریق بوتاکس مانع از فعالیت های روزمره شما نمی شود. با این حال برای دریافت بهترین نتیجه بهتر است مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس را در نظر بگیرید:

  • پس از تزریق بوتاکس به مدت چند ساعت عضلات ناحیه تحت درمان نظیر خط اخم یا خنده را منقبض کرده و بکار گیرید. این کار به جذب بهتر سم بوتولینوم در پوست کمک می‌کند.
  • تا چند ساعت پس از تزریق ناحیه درمان شده را مالش یا ماساژ ندهید زیرا این کار منجر به گسترش بوتولینوم به عضلات مجاور شده که ممکن است عوارضی همچون افتادگی پلک را به همراه داشته باشد.
  • استفاده از کمپرس آب سرد جهت کاهش ورم و کبودی در ناحیه تزریق، توصیه می شود. (محل تزریق را هرگز با آب گرم نشویید.)
  • حداقل تا یک روز بعد از تزریق بوتاکس از انجام تمرینات ورزشی سخت خودداری کنید. همچنین نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید.
  • از مصرف مشروبات الکلی، سیگار و کافئین خودداری کنید.
  • در هنگام خواب با قرار دادن چند بالشت سر خود را در موقعیت بالاتری قرار بدهید. همچنین توصیه می شود بر روی صورت نخوابید.
  • در ناحیه ای که تزریق بوتاکس صورت گرفته است نباید درمان های دیگر مانند پیلینگ، میکرونیدلینگ و … انحام شود. حتی برای چند روز بهتر است از لوازم آرایش نیز استفاده نکنید.

تزریق بوتاکس در اصفهانتزریق بوتاکس در اصفهان

تزریق بوتاکس یک کار کاملا تخصصی است بنابراین برای تزریق بوتاکس در اصفهان یا دیگر شهرها حتما باید به مرکز معتبر و دارای مجوز  مراجعه کنید و زیر نظر یک پزشک متخصص پوست درمان خود را آغاز نمایید. یک پزشک خوب با شناخت و آگاهی کامل از عضلات صورت و مکانیزم بوتاکس بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهد زد.

پیش از تزریق بوتاکس ابتدا باید در در صورت داشتن هر گونه آلرژی ، بارداری احتمالی یا شیردهی ، مصرف هر گونه دارو و یا هر گونه بیماری با پزشک خود صحبت کنید. دریافت مشاوره اولیه از پزشک متخصص ضروری است چرا که قبل از هر چیز باید سوابق پزشکی شما مورد بررسی قرار بگیرد تا اطمینان حاصل شود تزریق بوتاکس هیچ ضرری به سلامتی شما نمی زند.

دکتر ایمان مومنی یکی از متخصصان با تجربه و حرفه ای در زمینه تزریق ژل و تزریق بوتاکس در اصفهان است. در مطب ایشان انواع روش ها و تکنولوژی های روز دنیا برای جوانسازی پوست و مو برای مراجعه کنندگان انجام می شود. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت با شماره ۳۶۲۶۹۷۷۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.