چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

خودرو بدون سرنشین همراه با نگهداری خودکار!

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

خودرو بدون سرنشین همراه با نگهداری خودکار!

۲۰۶ بازديد
خودرو بدون سرنشین

امروز برد با کمپانی است که بتواند از فناوری اینترنت اشیا در همه زمینه ها به نفع تجارت خود استفاده کند. به عنوان مثال شما فناوری خودروی بدون سرنشین را در نظر بگیرید. در این زمینه دو کمپانی GM و Uber رقیب یکدیگر هستند چرا که در تلاشند خودرویی را ارائه دهند که کاملا بدون نیاز به انسان کار کنند. همچنان هم راه زیادی باقی مانده است تا این خودروها به شهر برسند ولی خیلی دور از انتظار هم نیست. در این مقاله بررسی مختصری در مورد خودروهای بدون سرنشین خواهیم داشت. پس مانند همیشه همراه شرکت بهین مبتکران ایده باشید.

 

فناوری خودرو بدون سرنشین

در این فناوری تمرکز بر این است که مسافر نگران سلامت جسمی و روحی راننده نباشد و تنها به رسیدن به مقصد فکر کند. چالشی که در مورد این فناوری مطرح است این است که چگونه می توان به بهترین نحو آن ها را از راه دور کنترل کرد. در واقع کنترل تمام خودکار این ماشین ها بهترین اتفاقی است که می تواند برای آن ها اتفاق افتد. برای این که بتوان از این سرویس برای کارهای روزانه استفاده کرد باید از عملکرد درست این کارها اطمنیان کامل را داشت. چرا که استفاده از آن ها برای امنیت و آسان شدن کار هاست. تولید کنندگان خودرو بدون سرنشین در تلاش هستند که هزینه تعمیرات و نگهداری این ماشین ها را به گونه ای کاهش دهند، که برای کوچکترین کارها نیز کاربر بتواند از آن ها استفاده کند. در حال حاضر این بررسی ها روی شاتل های خودگران در حال انجام است. در این بررسی ها، محققان از فناوری Noise Vibration Harshness استفاده می کنند که عملکرد آن بر اساس هوش مصنوعی است. در این حالت هدف این است که حداکثر رضایت مشتری وجود داشته باشد در عین حال که کمترین هزینه ها برای این خودروها استفاده می شود.

خودروهای بدون سرنشین

 

NVIDIA، سازمانی است که در سال های اخیر در مبحث سخت افزاری خودرو بدون سرنشین ، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. این کمپانی در حال حاضر با کمپانی های بزرگ خودروسازی مانند Audi، Tesla ، Toyota، Volvo و … در حال همکاری است. در هفته های اخیر طی سخنرانی که این کمپانی داشته است، پلت فرمی برای خودروهای بدون سرنشین ایجاد شده است که با استفاده از آن ، خودرو می تواند اگر در موقعیت بحرانی قرار گرفت راه حلی برای حل مسئله پیدا کند! با استفاده از این فناوری می توان تجربه جدیدی در مورد خودروهای متصل داشت و به عبارت دیگر آن را نقطه عطفی برای خودرو بدون سرنشین در نظر گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.